قوانین جمهوری اسلامی ایران

برای تمام مشتریان عزیز سایت وفافود، قابل‌ذکر است که تمامی فعالیت‌های این سایت تحت قوانین و شرایط جمهوری اسلامی ایران، تجارت الکترونیک و حقوق مصرف‌کنندگان می‌باشد.

ارتباطات بین مشتری و وفافود

روش‌های ارتباط با مشتری در مجموعه وفافود شاملمراجعه حضوری، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ارسال پیامک می‌شود.

اطلاعات موجود درباره محصولات، مقالات و دستور تهیه

لازم به ذکر است تمام اطلاعات موجود در صفحۀ محصولات اطلاعات درج‌شده در بروشور محصول، توضیحی است که خود تولیدکننده در مورد محصولش در اختیار ما قرار داده است وب‌سایت وفافود بدون کوچک‌ترین تغییری (مگر آن‌که جنبۀ تبلیغاتی و توصیه‌ای مانند تضمین‌ها و.. داشته باشد) در صفحه محصول آورده شده است. این توضیحات به‌هیچ‌وجه جنبۀ مشاوره‌ای ندارد و خریداری می‌بایست اطلاعات کافی از متخصصان امر در این زمینه به دست آورده باشد. اطلاعات مربوط به گیاهان دارویی نیز همگی از چندین مرجع معتبر چاپ‌شده در انتشارت معتبر کشوری (کتاب‌هایی مثل دمنوش ها و سردنوش های گیاهی از دکتر محمد دریایی) بدون کلمه‌ای تصرف آورده شده. این مورد درباره مقالات، دستورها نیز صدق می‌کند. به‌طورکلی سایت وفافود، به‌هیچ‌عنوان تولیدکننده محتوا نمی‌باشد و تمام اطلاعات را از منابع معتبر جمع‌آوری کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است تمام حقوق معنوی این اطلاعات، تصاویر و… در اختیار سایت وفافود می‌باشد هرگونه استفاده از این مطالب بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً درست نمی‌باشد.

شرایط ضمانت بازگشت ۷ روزه محصولات

تبصره: این بند در مورد ماهیت محصول است و خواص نوشته‌شده در محصولات توسط تولیدکننده ادعا شده است و وفافود در مورد نتیجه این خواص مسئولیتی ندارد.

۱. ارسال محصولی که با اطلاعات موجود در سایت ازجمله عکس و اطلاعات محصول ازجمله وزن، تعداد، رنگ و غیره مغایرت داشته باشد:

 الف- محصولات مراقبت از پوست و مو و تغذیه سالم

در مورد محصولات مراقبت از پوست و مو و تغذیه سالم همچون صابون‌های گیاهی، شامپوهای گیاهی، سرم ها، لوسیون های گیاهی، دمنوش های گیاهی و غلات صبحانه به دلیل مسائل بهداشتی، اگر بسته‌بندی وکیوم شده به نحوی بازشده باشد، شرکت وفافود از پس گرفتن محصول به هر صورتی معذور است. لازم به ذکر است در این مورد مشتری بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت محصول این مورد را به وفافود اعلام نمایید و مشخص است در صورت گذشتن از این زمان وفافود از بازگشت محصول معاف است. بازگرفتن این محصولات تنها منوط به عدم انطباق با عکس، وزن، تعداد و گذشتن تاریخ انقضا می‌باشد و وفافود مسئولیتی درزمینۀ اثرگذاری و صحت خواص ذکرشده توسط تولیدکننده در سایت نمی‌باشد و درصورتی‌که محصول موردنظر با پوست یا موی شما سازگار نباشد و یا تأثیری که مدنظرتان است را از مصرف محصولات به دست نیاوردید وفافود به‌هیچ‌عنوان مسئولیتی جهت بازگشت محصول نداشته و امکان بازگشت محصولات مصرف‌شده و محصولاتی که وکیوم آن‌ها بازشده است ندارد. لذا لطفاً حتماً در خرید و انتخاب خود دقت نمایید.

ب- روغن‌ها و شربت‌ها

درصورتی‌که محتویات این محصولات با چیزی که ذکرشده متفاوت باشد، باید توسط کارشناسان وفافود تأیید شود و سپس مراحل بازگشت به مشتری آغاز می‌شود. لازم به ذکر است در صورت عدم صحت ادعای مشتری وفافود تمام هزینه‌های پست و بازگشت به عهده مشتری است و اگر ادعای مشتری درست باشد وفافود تمام هزینه‌های ارسال و بازگشت را تقبل می‌کند. در این مورد مشتری بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت محصول این مورد را به وفافود اعلام نمایید و مشخص است در صورت گذشتن از این زمان وفافود از بازگشت محصول معاف است.

۲. عدم داشتن تاریخ تولید مناسب، و یا گذشتن از تاریخ انقضا:

این مورد باید توسط کارشناسان وفافود تأیید شود و سپس مراحل بازگشت وجه به مشتری آغاز می‌شود. لازم به ذکر است در صورت عدم صحت ادعای مشتری وفافود تمام هزینه‌های پست و بازگشت به عهده مشتری است و اگر ادعای مشتری درست باشد وفافود تمام هزینه‌های ارسال و بازگشت را تقبل می‌کند.

۳. مخدوش بودن بسته‌بندی محصولات در کلیه مراحل ارسال اعم از شکستن، خراب شدن و….:

در این مورد باید عکس محصول توسط مشتری گرفته شود و برای کارشناسان وفافود ارسال شود و سپس در صورت تأیید مراحل بازگشت به مشتری با هزینه وفافود آغاز خواهد شد.

۴. خراب شدن، گندیدگی و…. محتویات محصولاتی که نیاز به نگهداری در شرایط خاصی هستند.

باید توسط کارشناسان وفافود تأیید شود و سپس مراحل بازگشت به مشتری آغاز می‌شود. لازم به ذکر است در صورت عدم صحت ادعای مشتری وفافود تمام هزینه‌های پست و بازگشت به عهده مشتری است و اگر ادعای مشتری درست باشد وفافود تمام هزینه‌های ارسال و بازگشت را تقبل می‌کند. لازم به ذکر است در این مورد مشتری بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت محصول این مورد را به وفافود اعلام نمایید و مشخص است در صورت گذشتن از این زمان وفافود از بازگشت محصول معاف است.

خسارت محصول در حمل‌ونقل

وفافود، تمام سعی را بر این دارد که بسته‌بندی و ارسال محصولات با دقت و احتیاط کامل انجام بپذیرد. اما اگر به هر دلیلی توسط شرکت حمل‌کننده خسارتی به آن وارد گردد شرکت وفافود خود را موظف به پیگیری آن می‌داند و در صورت رضایت مشتری محصول دوباره برایشان ارسال خواهد شد یا اینکه وجه پرداختی به‌حساب مشتری از طرف سایت وفافود بازگشت داده خواهد شد. نکاتی در مورد بازگشت وجه به مشتری اگر در زمان خرید محصولی، به دلایل نقص فنی یا به‌اشتباه همکاران ما، خریداری شد ولی موجودی وجود نداشت، سایت وفافود خود را موظف می‌داند که یا محصولی دیگر به انتخاب مشتری برایشان ارسال شود یا اینکه وجه به آن‌ها بازگرداننده شود. در صورت بروز این مشکل همکاران ما به‌سرعت با شما تماس خواهند گرفت. اگر در محصول خریداری‌شده که به دست مشتری رسیده است، با تصویر، قیمت و اطلاعات آن مطابقت نداشته باشد سایت وفافود محصول را با هزینه خود برمی‌گرداند و در صورت تمایل مشتری، یا محصول دوباره ارسال می‌شود یا وجه به مشتری بازگردانده می‌شود. این شیوه در مورد مشکلاتی نظیر تاریخ انقضا نیز صدق می‌کند. لازم به ذکر است اگر محصول دچار این مشکلات نباشد، پس گرفتن آن نیز ممکن نیست. پس لطفاً در انتخاب محصول موردنظرتان نهایت دقت را به عمل‌آورید. ما پایهٔ کارمان را بر اعتماد بر مشتری قرار داده‌ایم.

قیمت‌گذاری

کلیه محصولات در سایت وفافود با سود کاملاً منصفانه محاسبه می‌شوند.

ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادها

در قسمتی پایینی صفحه معرفی محصولات قسمتی برای ارسال نظرات وجود دارد، ازآنجایی‌که در سایت وفافود برای سهولت خرید، نیاز به ثبت‌نام و … نمی‌باشد هر شخصی می‌تواند در این قسمت نظر خود را در مورد محصولات درج نماید. سایت وفافود این حق را برای خود قائل می‌باشد تا نظرات مغایر با اصول اخلاقی و قانونی را جهت حضور در صفحه محصولات تأیید ننماید. در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد، انتقاد، شکایت و یا پرسشی کاربران گرامی می‌توانند با مراجعه به بخش تماس با موضوعات مربوطه را ثبت و ارسال نمایند و کارشناسان وفافود در اسرع وقت جهت رفع سؤالات و مشکلات با شما تماس خواهند گرفت.